viele games sau-billig
Geizhals » Forum » Games » viele games sau-billig (107 Beiträge, 2148 Mal gelesen) Top-100 | Fresh-100
Du bist nicht angemeldet. [ Login/Registrieren ]
....
Re(4): viele games sau-billig
03.12.2008, 22:04:26
bei mir hat's leider nicht funktioniert (!)

folgende e-mail bekam ich:

Thank you for your recent order with Play.com

At this time we are unable to process your order as your credit/debit card details do not match the details held by your card issuer.

To proceed with your order please check and amend the following:

Card number
Expiry date
Valid from date
Issue number
CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card)

For PlayTrade item(s) your order could not be reserved and has been cancelled. If you would still like to purchase this item please resubmit your order following any amendments you have made.

weiß jemand bitte, was mit "valid from date" und "card number" bei einer VISA gemeint ist? mich würde interessieren, wo ich das auf der Koartn olesn kunntat :)

meine response:

Hello,

there is no "valid from date" on a VISA card. I don't know what "issue number" means either. There is no such remark on my VISA card and supposedly on any other either. My other entries regarding my card are correct. I am not willing to share sensitive information regarding credit cards via e-mail adress. Inform me please, whether you are able to process my order. Otherwise I have to be fine with any other shop I've done business with in the past.
Thanks for your understanding
Kind regards

Danke playcom und wiedershaun

dann die antwort da drauf:

****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****

Please contact Play.com by visiting http://www.play.com/helpdesk  (=nutzlos)

****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****

muahahaha. du kannst mit denen nicht per e-mail in Kontakt treten.
Andere Shops liefern mir mit exakt denselben Angaben seit vielen Monaten gut Ware.

Werbesteuer bleibt! Sonntagsruhe auch! Weg mit dem Lagezuschlag bei Mietwohnungen, der derzeit zum Richtwert verlangt werden darf und der besonders hoch ist!
Antworten PM Übersicht Chronologisch Zum Vorgänger

Melden nicht möglich

Dieses Forum ist eine frei zugängliche Diskussionsplattform.
Der Betreiber übernimmt keine Verantwortung für den Inhalt der Beiträge und behält sich das Recht vor, Beiträge mit rechtswidrigem oder anstößigem Inhalt zu löschen.
Datenschutzerklärung